dinsdag 6 juni 2017

Revieuw Netflix : In The Flesh

Ik kijk graag naar netflix en ook al heel wat series gezien.
Hier geef ik mijn mening over de series ;-)

Afbeeldingsresultaat voor in the flash

Er zijn 2 seizoenen van deze serie op netflix.
Maar om eerlijk te zijn, verder dan seizoen 1 aflevering 1 ben ik nooit gekomen.

Het pakte me niet , vond het echt geen leuke serie en waar ik normaal wel van het genre hou vond ik het maar vreemd, Ik kon me niet toe zetten tot het verder kijken. Misschien is het omdat na the walking dead waar het princiepe heel anders is mijn kijk op zombies in deze serie niet klopt.
Misschien omdat de spelers me niet pakken. Maar he laten we eerlijk zijn, dit is mijn mening he, een ander kan iets heel anders van de serie vinden. Laat dus ook zeker een reactie achter met wat jij van de serie vind!

XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten