donderdag 27 april 2017

Fotografie Opleiding

In September start ik met de opleiding Fotografie basis om daarna door te stromen naar
de opleiding alround fotografie.

Maar 20 mei ga ik eerst nog een online cursus volgen en in Juni een nieuwe camera halen ;-)

Aangezien de meeste cursussen werken met Adobe Photoshop alvast een beetje
mee aan het spelen geweest als ook met mijn camera ;-)
Ze zijn lang niet perfect en ideaal.


Eerst gewoon een paar foto's wat verscherpt en kleur verdiept.
Levy is een klein bananen monster ;-)


Mjam mjam wat een lekkere banaan.


En een van onze kuikens moest er ook aan geloven en op de foto.



Daarna wat meer bewerking gedaan en achtergrond vervangen enzo.
Mijn prachtige 7 jarige haflinger Aissa.

Zondag geven ze goed weer af en wil ik weer even de wei intrekken voor foto's :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten