maandag 1 mei 2017

Maandag, het is al weer mei !



Ja ja mei is begonnen.In mei leggen alle vogels een ei.
Nou ben benieuwd.Zo mooi als dat het weer gisteren was zo fris vind ik het vandaag dan maar.
Toch staan mijn plantjes overdag lekker buiten en spelen de kids ook buiten.
Want buiten zijn is nu eenmaal gezond ;-)

Ook is mei voor mij de maand dat ik het wandelen enzo op wil pakken.
Actiever wil worden en dus zocht ik een manier om dit bij te houden.
Ik kwam er op om het in een Bullet Journal (BUJO) bij te houden.
In dezelfe journal kan ik dan bijhouden hoeveel ik loop,
welke boeken ik nog wil lezen, films ik nog wil kijken en andere doelen.

Dus ik heb Pinterest eventjes afgezocht en deze 5 leuke tips wilde ik graag met jullie delen.



1

Zo vond ik deze pin, leuk om bij te houden welke films je nog wil zien of al gekeken hebt.
Movie to watch or favorite movies!:

Dit idee is gevonden op de instagram van didypanpie


2

Wat betekend alles in je BUJO, maar een legende op deze manier ;-)
If one of your 2017 resolutions was to be more organized, then I hope you have already made yourself a bullet journal. If you haven’t, you need to, immediately. Bullet journals (a mix of a planner, diary, and habit tracker), at least well kept ones, are the height of organization. It’s more than just a daily to-do list or a notebook to keep track of your homework – it’s a place to track every single thing you’re doing or want to do. If that sounds exhausting, it’s because it kind of is.:
Het idee komt van
my_bulletjournal_journey


3

En een klusjes lijst, hou je je er ook aan?
Put inside a picture frame for a homemade chore dry erase board!:
Idee komt van hier


4

Een rekeningen tracker, ook altijd heel erg makkelijk!
bill tracker:
Idee komt van
BulletJournalCollection


5

En natuurlijk ook makkelijk.... bij houden wat je per maand uit gegeven hebt.
always keep track of what you buy because you will know where your money went and how you are declined when you're shopping.:
Idee komt van
bobbis_bujo.




Uiteraard binnenkort ook foto's van mijn BUJI en hoe dat ik het bij houdt.

XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten